Brug af cookies

Vi anvender cookies til at optimere din oplevelse. Dvs. at vi giver dig bl.a. mulighed for at gemme dit login, dine favoritter samt din søgehistorik, så du hurtigere kan følge op på tidligere valg. Ved at acceptere denne besked giver du os tilladelse til at fortsætte vores brug af cookie og du vil ikke få vist denne besked igen.

Læs mere OK

Vi samler på tilfredse kunder

Med en virkelig flot svarprocent på 28% ud af 2.000 adspurgte kunder, har vi opnået en samlet score på 6,1 målt på en 7ér skala. Det er en markant positiv udvikling i kundernes vurdering af Kalundborg Forsyning siden undersøgelsen i 2013.

Resultaterne er sammenholdt med 14 andre forsyningsselskaber og på alle måleområder ligger Kalundborg Forsyning godt over gennemsnittet for branchen. Særligt spørgsmålene om forsyningssikkerheden, kontakten og tilfredsheden med vores ydelser har opnået et virkelig flot resultat. Læs hele analysen

”Kun 15 % vidste at vi kan findes på Facebook, hvorimod hele 67% af de adspurgte var bekendt med vores sms-ordning, som varsler kunderne om nedlukninger på vand og varme”, siger Kundechef Line Kromann.

”Vi har specifikt spurgt kunderne om hvor vigtigt det er for dem, at vi som forsyningsselskab har fokus på et godt vandmiljø. Dette spørgsmål gav en score på 6,2 og vil være afgørende for det fokus vi har i fremtiden”. Alt i alt er vi yderst tilfredse med resultatet af undersøgelsen og takker alle de kunder som tog sig tid til at svare”, afslutter Line Kromann.

Kalundborg Forsyning A/S

Dokhavnsvej 15

4400 Kalundborg

Tlf: 59 57 17 00

kundecenter@kalfor.dk