Billede af tilfredshedsmåling med smileys

Kundernes mening er vigtig

Kalundborg Forsyning ønsker igen, at deres kunder skal præge forsyningens fremtid. Derfor udsender de, ligesom i 2018 og 2021, et spørgeskema, der ikke kun undersøger den generelle tilfredshed, men også hvilken retning kunderne i Kalundborg Kommune ønsker. I år er der særligt fokus på klima.

Hvor tilfreds er du med Kalundborg Forsyning? Er du opmærksom på, at vatpinde og vådservietter ikke må smides i toilettet? Vil du være med til at betale ekstra, hvis det betyder, at man kan eliminere brugen af gas og olie i de små byer i kommunen?

Kalundborg Forsyning stiller i år 22 spørgsmål, som skal medvirke til at definere, hvilken retning forsyningen skal bevæge sig i de kommende år.

"For vores kunder er det måske 'bare' et spørgeskema, som man får fra mange steder i dag, men for os i Kalundborg Forsyning er det enormt vigtigt, at kunderne giver deres mening til kende. På den måde ved vi, hvor vi enten skal forbedre os, eller hvilken retning kunderne gerne ser, at forsyningen bevæger sig i", fortæller forretningsdirektør hos Kalundborg Forsyning Line Kromann. Hun understreger, at de virkelig lytter til de svar, der kommer retur.

"På et tidspunkt var vi usikre på, om vi skulle rense spildevandet fra kommunen for medicinrester, der kommer fra borgerne. Vi spurgte om dette i en af vores kundetilfredshedsundersøgelser, og svaret, der kom tilbage, var et rungende ja, selvom det betød en lidt højere regning", uddyber hun.

Klimaet er i fokus I denne udgave af kundetilfredshedsundersøgelsen ønsker Kalundborg Forsyning at høre kundernes mening om, hvordan forsyningen skal håndtere de klimaforandringer og udfordringer, som disse medfører.

"Klimaforandringerne fylder mere og mere i forsyningens arbejde. Vores kloakker bliver overbelastet af de hyppigere skybrud, regnvandshåndtering, energipriserne stiger, og klimasikring er bare nogle af de udfordringer, vi møder i vores dagligdag", siger Line Kromann, forretningsdirektør, Kalundborg Forsyning, og uddyber yderligere.

"Derfor spørger vi bl.a., om vi skal lave flere klimatilpasningsprojekter og om vi skal installere solceller, vindmøller eller plante skove på den omkringliggende jord ved vores vandboringer, der alligevel ikke må bebygges eller bruges til afgrøder af landmænd".

Alle svar er værdifulde Kalundborg Forsyning sender tilfredshedsundersøgelsen til kunderne via sms i uge 43. Det er kun en pr. husstand, der kan besvare undersøgelsen. I enkelte tilfælde kan sms'en blive sendt til en person under 18 år i husstanden. Derudover er kundeundersøgelsen ganske anonym, og linket er sikkert at klikke på.

Forretningsdirektør Line Kromann håber, at forsyningens kunder vil være flittige til at svare på spørgeundersøgelsen. "De tidligere år har vi oplevet, at vores kunder meget gerne vil give deres mening til kende. Det håber jeg gentager sig i år. Kalundborg Forsyning er jo sat i verden for at levere vand og varme og håndtere kundernes spildevand.

Vi vil gerne gøre det så godt vi kan, og den eneste måde, vi ved, hvor vi skal gøre det bedre, er når kunderne fortæller os det. Kundetilfredshedsundersøgelsen er en oplagt mulighed for netop det".


 

Kun én person på adressen modtager en sms

Når vi udsender undersøgelsen, er der kun én person på adressen som modtager en sms. Det betyder også, at undersøgelsen kan være sendt til et barn på adressen.

I mange hustande er der flere mobilnumre registeret på samme adresse, og vi har ikke mulighed for at styre hvem på adressen der modtager sms'en fra forsyningen.

Er undersøgelsen sendt til et barn, kan man selv sende sms'en videre til en voksen på adressen.

Læs mere om SMS-service
 

Du kan trygt klikke på linket i sms-beskeden

SMS-beskeden er afsendt af Kalundborg Forsyning. Når du klikker på linket åbnes en sikker side, som er låst med et certifikat.

Du kan se at siden er sikker, på det lille hængelås symbol, i proceslinjen i øverste venstre hjørne.
 

Hvis du ikke ønsker at svare på spørgeundersøgelsen

Ved at klikke på linket og åbne undersøgelsen, får du mulighed for at krydse af i: "Jeg ønsker ikke at deltage i undersøgelsen". 

Så bliver det registreret, at du ikke ønsker at deltage. Du modtager derefter ikke flere beskeder om spørgeundersøgelsen.
 

 

Kontakt

Portrætbillede af William Ejsing

William Ejsing

Presseansvarlig
25 54 83 85